2012年8月7日 星期二

豉汁帶子蒸豆腐!


上星期,

我真係好少留係屋企煮飯,

連老公都有少少微言話我成日唔黐家,

睇嚟,

我要閉關幾日囉!


 


材料: 帶子8粒、水豆腐2磚、蒜頭豆豉醬、蒜蓉、蔥粒

調味: 蒸魚豉油、滾油

做法: 將水豆腐和帶子用廚紙索乾水份;

豆腐切成8塊放在碟中,將帶子放在豆腐上,

將蒜頭豆豉醬和蒜蓉鋪在帶子面上,蒸4分鐘左右;

取出後倒去碟中多餘水份,灑蔥粒和贊滾油,

最後把蒸魚豉油後淋在豆腐面便成。



 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!