2012年8月5日 星期日

天水圍客家好棧!


今日,

我做孝順女,

請母親大人食晚飯;

母親大人成日話想去客家好棧食飯,

一於聽佢話啦!

小魔怪話好攰唔去,

加埋母親大人得我哋4個人咋!

我叫咗個4人套餐+孖寶餐,

6餸1湯2飯,

連個待應都懷疑咁望住我哋~好大食呀!

呢餐食咗$558免加一茶芥呀!

食後感:

燉雞湯超清甜;

脆皮燒鵝正;

客家豆腐滑;

炒吊桶爽;

魽魚鮮;

甜品香。


 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!