2012年8月11日 星期六

北上~少年宮書城、廚安居、超市一日購物團!


今日,

約咗好子、美味娘娘和sand sand,

一齊北上shopping兼飲飲食食;

我哋由朝早10點買買買行行行食食食到晚上9點半左右,

成個人散哂,

好攰呀!

第一站係少年宮書城,

話咗唔買書o架啦!

不過都係忍唔住手,

買咗3本書呀!

跟住我哋搭地鐵去會展中心站搵食啦!

果度成個商場有不同美食,

梗有一間啱大家o架!

IMG_1973
IMG_1967

呢間浙禮真係唔錯,

碟碟都好好味,

尤其個小籠包,

皮薄餡靚;

仲有條黃魚好滑好香酒味,

下次一定要再嚟食呀!

第二個行程係廚安居,

買咗D重嘢呀!

IMG_1997

錫紙5、鐵圈11.9、唧袋11、豬鍤6.6、湯匙0.98

方盆39.5、螺管4.9,

全部算人仔和單一件計呀!

行完廚安居,

我哋走咗去行超市,

嘩,

一行就行咗個半鐘,

唔捨得走添呀!


唔得啦,

好攰好熱好重,

快D搵個地方坐低休息先得啦!


之前,

我成日布吉果間六千館,

不過今次嚟羅湖呢間好唔掂囉,

D嘢食味道差咗好多,

又唔夠冷氣,

我哋又叫咗個豬骨煲和水煮魚,

雙重夾擊,

食到我成身汗呀!

回程啦,

又係大袋小袋,

好滿足呀!


 


 

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!