2012年7月7日 星期六

小暑湯水&醉三拼!

今日係小暑,

我煲咗冬瓜湯應吓節呀!

除此之外,

加埋噚日整咗嘅醉三拼,

呢餐太消暑啦!

嗱,

我超鐘意用有筋豬展煲湯,

千祈唔好用我爭條筋呀!







材料: 冬瓜1斤半、生熟薏米$5、豬展$30、蜜棗3粒

瑤柱4粒、果皮少許

做法: 豬展出水後用少許鹽醃半日或隔夜;冬瓜切件去皮;

生熟薏米略浸;果皮浸軟去囊備用;

燒熱水,加冬瓜(連皮)、豬展、生熟薏米、瑤柱、蜜棗、果皮,

煲2小時後加鹽調味便成。(可加少許新鮮或乾蓮葉一齊煲o架!)

 




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!