2012年7月4日 星期三

雞蓉粟米蘑菇火腿蜆殼粉&清熱去濕涼茶!



咁熱嘅天氣點會唔病吖!

屋企唔單只得我一個病人,

大魔怪傷風流鼻水,

小魔怪口腔生超級大痱滋,

連老公鼻敏感又發作,

真係一屋都係病人呀!

唔煲番D嘢飲係唔得o架!

我仲整咗個簡單又好味嘅蜆殼粉俾小魔怪,

佢個口痛到唔想食嘢呀!











材料: 雞蓉粟米湯1罐、火腿3片、蘑菇6粒、水1罐、

蜆殼粉300g、Parsley少許

做法: 燒熱水後加少許鹽煲蜆殼粉至腍後盛起;


蘑菇切片和火腿切絲;將1罐雞蓉粟米湯和1罐水加入鍋中煮滾後,

加入蘑菇和火腿絲煮至番滾,將粟米汁淋在蜆殼粉面,

最後灑上parsley便成。





 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!