2012年7月15日 星期日

蒜香魚露焗雞扒配生菜包!


放假第一日,

可能我仲未較好生理時鐘,

未夠5點就已經瞓醒咗,

唔通我前世係一隻雞,

天一光就會醒o架啦!

可憐!

原來,

大小魔怪好鐘意用生菜包住D餸嚟食o架!








材料: 雞扒3塊、蒜頭3粒(剁蓉)、乾蔥頭1個(切絲)、生菜2棵

醃料: 魚露2湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙

做法: 雞扒解凍後用廚紙抹乾水份開2件,

加醃料和蒜蓉和乾蔥絲醃2小時或半日;

預熱焗爐200度15分鐘,盡量除去雞扒上蒜蓉和乾蔥絲(留用),

焗雞扒每面15-18分鐘,先焗冇雞皮果面,後焗有雞皮果面呀!

用凍滾水沖沖生菜,將雞扒放係生菜面;

燒熱鑊爆香醃雞扒嘅蒜蓉和乾蔥絲,

加埋係焗盆上嘅魚露汁煮滾,

食時剪開雞扒卷埋生菜加埋魚露汁一齊食就very good啦!



 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!