2012年7月27日 星期五

2012年台灣之旅~野柳、天外天麻辣火鍋!

 
遊完九份之後,

我哋出發去野柳啦!

專登嚟呢度嘅目的係睇女王頭呀!

各位女士嚟野柳千祈唔好著裙和帶帽,

因為呢度超大風,

我咁大件頭都差D被風吹跌呀!















又到差不多回程時間啦,

我哋唔係咁識路去買豬肉紙,

司機哥哥好好人咁車埋我哋去呀!

仲介紹我哋去食麻辣火鍋~天外天精緻麻辣火鍋。


















呢個火鍋真係好介紹,

每人約$142,

食足2個鐘,

我飽到食唔落我最鐘意嘅蛋糕和雪糕呀!

飽成咁,

要去行西門町幫助消化先得!







返到酒店先知香港打緊8號風球,

好驚會影響我哋星期二返香港嘅時間,

姐姐姐夫好心急為我哋上網攞機位,

可惜航空公司電話和網上大塞車,

冇哂辦法啦!


我哋都打定輸數留多一日台灣囉!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!