2012年7月25日 星期三

2012年台灣之旅~淡水、士林夜市!

7月22日星期日:

台灣,

我哋3姐妹都嚟過好多次囉!

不過次次去玩我哋都好投入o架!

盡情購物,

盡情吃喝玩樂,

不過,

最最最重要係今次我哋一齊去旅行,

唔使買手信送俾大家,

慳番唔少錢呀!(縮骨中)

由於今次係自由行,

我哋每個家庭夾咗4000台幣飲飲食食,

即係每個家庭千零蚊左右,

有三千幾蚊,

一於食盡佢啦!







未夠鐘check-in,

於是我哋放低行李係酒店,

就出發去淡水啦!

去到超級肚餓,

掃街先得,

香腸和燒魷魚,

正呀!




買咗超多手信,

好攰,

要酒店休息休息先得啦!

今次我哋住天成大飯店,

係台北捷運站上面,

超方便呀!




休息完又要出發去士林夜市啦!

今次我哋會分頭搵食,

食自己呀!

我都飽飽哋囉,

都係輕食算啦!








喂喂喂,

我剩係同塊豪大大雞扒影相咋!

之後,

我哋去咗新光三越買愛文芒果、芒果乾、啤酒,

一齊上房啤啤佢和食雞扒啦!

啤完真係超攰,

一覺瞓到天光呀!

靜靜雞話俾大家聽,

我將個愛文芒果偷運咗番香港,

超多汁,

超甜呀!

 

 

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!