2012年6月8日 星期五

中環大喜屋!


今晚約咗blog友去食放題,
Lonely&囡囡、亞Mei、Sand Sand 和我;
呢間放題都幾寸,
未到六點唔俾入座,
仲唔可以係門口等,
要我哋大人細路係街等到夠鐘先可以上去,
服務態度嘛嘛哋呀!
不過D刺身真係唔錯,
尤其D甜蝦,
真係encore 再 encore呀!
哈哈,
大家千祈唔好以為D相重覆咗呀!
呢餐大人$228加10%,
小童$148加10%。
 
 
 


 
 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!