2012年6月18日 星期一

麵包製作精選初班(第九堂)

 
今日原本係學芋頭麵包和飛碟包,

不過亞sir話D芋頭唔靚,

所以改整蕃薯包!

不過芋頭又好蕃薯又好都唔係吸引,

最最最吸引係呢個飛碟包,

裡面包咗椰絲餡,

超甜,

下次試唔加餡先得!

 


飛碟飽

蕃薯麵包今日我係工聯會報咗名啦,

唔係學麵包,

因為中班要係官塘上堂,

時間和地點都唔啱我;

下期我會學西餅甜品精選實習班,

到時再同大家分享啦!





 


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!