2012年6月10日 星期日

偷得浮身半日閒~下白泥&流浮山!

 

今日天氣唔錯o架,

唔太曬,

又有風;

見大小魔怪係度溫書,

我同老公費事嘈住佢哋啦,

於是揸架老爺砵砵本去遊車河啦!

目的地~下白泥&流浮山!

有條茂李爬咗出欄杆話想影相喎!


呢條係單程路,

不過都幾多車o架,

沿途有好多釣魚場俾人釣魚,

不過要錢囉!

去完下白泥,

我哋去流浮山行海味街啦!


雀后本色,

點可以唔買嘢o架!


魚肚


梅香咸魚&瑤柱


蝦醬和椒鹽脆銀魚


米通&榨菜
 

  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  
雀后(添飯)Facebook Fan Page


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!