2012年5月8日 星期二

香茅雞翼!

唉,

之前種開嘅香茅已經瓜哂,

我已經隔兩日淋水o架啦,

佢都乾過我個荷包,

都唔知點解呀???

都係買幾枝番嚟用算啦!







材料: 雞翼2磅、蒜頭5粒、乾蔥1粒(大)、香茅兩枝

醃料: 魚露3湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、蒜蓉、乾蔥蓉和香茅切碎

做法: 雞翼解凍後,用醃料醃隔夜;

燒熱易潔鑊落油,盡量將香茅和蒜蓉碎抹走,

煎雞翼至兩面金黃色或熟
後盛起;

爆香香茅和蒜蓉碎,加入雞翼快炒後便成。



  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!