2012年5月14日 星期一

香茅豬扒!


近呢幾年母親節,

我哋都選擇留係屋企食飯,

因為一來唔想同人逼,

二來唔想限時限刻要交枱,

最最最唔鐘意就係食指定圍餐,

勁難食囉!

簡簡單單家常便飯,

滿足!








材料: 飛排豬扒、蒜頭5粒、乾蔥1粒(大)、香茅兩枝

醃料: 魚露2.5湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、蒜蓉、乾蔥蓉和香茅切碎


做法: 豬扒清洗後用醃料醃隔夜;

(可用刀背剁豬扒兩面數十下,不過飛排唔需要囉!)

燒熱易潔鑊落油,盡量將香茅和蒜蓉碎抹走,
煎豬扒至兩面金黃色或熟後盛起,


爆香香茅和蒜蓉碎,加入豬扒快炒後便成。


(飛排係排骨嘅一種,用嚟蒸、炆、焗都得,肉質好腍滑o架!)

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


2 則留言 :

  1. 我昨日跟你咁整香茅豬扒好好味

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!