2012年5月28日 星期一

為3位爸爸預早慶祝父親節!


我email 中咗毒,

如果見到我send 過任何訊息俾大家,


請即delete !


噚日係天后整完個鮮果乳酪卷後,

即刻趕入沙田,

為三位爸爸~姐夫、妹夫和我老公,

預早慶祝父親節呀!

其實咪又係一家人想食番餐嘅藉口囉!

今次唔係出街食,

而係買海鮮返姐姐屋企煮呀。

大廚唔係我,

係姐夫,

我呢???

我梗係坐响麻雀枱打牌啦!




呢餐用咗$600咋,

每哋3姐妹每家出$200,

超抵食呀!
 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!