2012年4月9日 星期一

自家麵條~四川擔擔麵!

 
近排見blog友仔個個都整麵條,

等我又摷番部麵條機出嚟玩下先得。

跟孟老師的中式面食呢本書嘅做法,

不過材料就加大份量,

唔係就唔夠大小魔怪食啦!

當我搓到手軟時,

係書中發現呢兩句:
如家中有攪拌機和壓麵機,則將麵糰攪成糰狀即可。


麵條做法:
材料: 高筋麵粉250g、低筋麵粉250g、鹽半茶匙、水225g

做法: 將麵粉、鹽和水混合,水要慢慢加入麵粉中,

由鬆散麵糰搓成光滑唔黐手,用濕布蓋著等30分鐘,

取出麵糰切開4份,用擀麵捧擀平後,

放入壓麵機調教9度壓麵糰兩次,

再教7度和4度壓麵糰,灑少許麵粉在麵皮上,

放入切麵機中切成粗條;將麵條放入滾水中出水後,

加入喜愛的材料或湯料,就有好味嘅自家麵食啦!

四川擔擔麵醬做法:
材料:  豬肉碎$20、四川擔擔麵醬2湯匙、蒜蓉、乾蔥蓉、

半個青瓜、鹽少許、蔥粒

醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉和麻油各半湯匙、水2湯匙

做法: 豬肉碎用醃料醃半小時;青瓜去皮刨絲用鹽醃15分鐘,

用清水沖洗後瀝乾水份備用;燒熱油鑊爆香蒜蓉和乾蔥蓉,

倒入豬肉碎快炒(盡量將肉碎炒散),炒至豬肉碎8成熟後,

加2湯匙四川擔擔麵醬和1碗水煮滾後盛起;

將麵條放入碗中,加入四川擔擔麵醬、青瓜絲和蔥粒撈勻便成。

 
 

 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!