2012年4月6日 星期五

沙田凱悅酒店自助午餐!




昨日早上由中國回港後,

母親大人和我匯合妹妹一家和姐姐一家共7人,

一齊前往沙田凱悅酒店食自助午餐!

一入餐廳門口,

我已經被裡面嘅復活蛋裝飾吸引了。


今次自助午餐$258+10%,

食物種類都好豐富,

同上次食自助晚餐嘅食物差不多,

咁下次都係嚟食自助午餐抵D呀!




附上祈祈BB係中國遊裡,

被可惡蚊蚊咬咗5-6粒,

粒粒都超大粒,

心痛死人啦!


 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!