2012年4月27日 星期五

鹽焗三文魚頭!

前排百佳開邊急凍三文魚頭有特價,

抵喎,

唔執輸即刻買兩包,

今次用焗爐焗三文魚頭,

冇咁肥膩呀!

咪話,

我最鐘意食個魚骹和魚鰭呀!

脆卜卜o架!








材料: 三文魚頭一個

醃料: 鹽1茶匙、胡椒粉適量

做法: 將三文魚頭洗乾去腮後抹乾水份,

用醃料醃半小時;預熱焗爐200度15分鐘,

搽少少油係焗盆上,唔係就會甩魚皮o架!(不過我唔記得呀!)

將三文魚頭放入焗爐焗25分鐘,

記得中途要反轉焗另一面呀!




 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!