2012年4月13日 星期五

菜肉餃子!

 
今日睇完出會,

真係超攰,

攰到唔想食飯,

於是包餃子食呀!

今次總共包咗75隻。


唔知係咪因為小魔怪冇返嚟食呢???

我灼咗50隻餃子都食唔哂呀!
P.S.

聽日我會陪母親大人返廣州探親兼拜山,

要星期日先返呀!

材料: 豬肉$25、大白菜3棵、餃子皮、濃湯寶二個

調味: 豉油2湯匙、老抽半湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、

麻油少許、粟粉1茶匙和水3湯匙

做法: 首先將大白菜灼熟和切碎後瀝乾水份,

將全部材料加入調味一齊攪勻,放入雪櫃雪1小時;

將豬肉餡包入餃子皮中間部份,

搽少少水係餃子皮邊及對摺封好餃子,由右至左輕輕摺疊4-5下,

放在搽有粟粉嘅碟內;將餃子放入沸水中煮至水滾,

加入1碗水再煮滾,
重覆加水2次後,撈起放入大碗中;

燒熱5-6碗水,將雞濃寶加入煮滾,最後將美味雞湯加入餃子內,

灑2-3滴麻油,咁就食得啦!







 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 







沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!