2012年4月1日 星期日

復活蛋!

 


就嚟到復活節,

梗係要有復活蛋啦!

不過今次我反傳統唔係整朱古力蛋,

而係佢~茶葉蛋呀!

嘻嘻,

真係好鐘意茶葉蛋上嘅紋呀!

巧靚啊!



(我冇跟足盒上建議食法)

材料: 蛋12隻、茶葉蛋滷水包一份(茶葉+滷水料)

調味: 豉油1湯匙、老抽3湯匙(上色)、鹽1湯匙、

冰糖4-5小粒

做法: 將蛋放入煲中,加入凍水蓋過蛋面,

開火煲雞蛋至水滾後,再煮多7-8分鐘後取出雞蛋浸凍水,

輕輕搞碎蛋殼後備用;燒熱一鍋水,

加入茶葉蛋滷水包和調味煲滾後,加入蛋用慢火煲1小時至入味。

(越浸得耐越入味呀!)




 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!