2012年3月9日 星期五

鬼佬雞蛋仔~馬卡龍!



今日又嚟團購學整馬卡龍,

不過Miss多掂,

完全冇示範,

齋講食譜,

可以整成咁,

就要靠大家嘅天份啦!

本來雪雪佢會好食D,

不過我一返到屋企,

馬卡龍已經成為小魔怪嘅宵夜啦!



下圖果幅係blog友仔唧o架,

好專業啊!

而我都唧咗9個,

嘻嘻,

都唔差o架!



今次我又有禮物收啦,

羅馬生菜、魚露、潤手霜和胡椒粉,

仲有膠砧板、小吊飾和果醬牛油!

多謝哂呀!



 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!