2012年3月20日 星期二

菠蘿糖醋排骨!

 
今日同事講咗一個秘制糖醋排骨食譜俾我聽,

仲話食過呢個糖醋排骨就唔會出街再食喎,

哈哈,

以我咁為食,

一於跟住做先得!


 






材料: 一字排骨1斤、新鮮菠蘿半個

醃料: 豉油2湯匙、麻油和胡椒粉各少許

調味: 6湯匙大紅浙醋、6湯匙鎮江醋、片糖3/4片

做法: 一字排切大件,用醃料醃半小時;菠蘿切片備用;

用中大火燒熱Le-creuset 24cm湯煲加少許油爆香排骨,

加入調味轉細火炆40分鐘;最後加入新鮮菠蘿炆多10分鐘便成。

~全程不用加水;

~同事話用瓦煲炆最好呀!
 
 
 
 

 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!