2012年3月15日 星期四

難為了家嫂~香煎鮫魚!


啱啱先講完D菜貴啫,

點知D魚仲貴!

呢兩片鮫魚賣4蚊兩,

成50蚊o架!

亞姐仲搭埋一個冇肉魚頭俾我,

不如下次搭多塊魚俾我仲好啦!

日日係咁捱貴餸,

我D打斧頭錢冇著落啦!



 

材料: 鮫魚2塊、薑3片

醃料: 鹽和胡椒粉

做法: 洗淨鮫魚後,用抹手紙抹乾,用醃料醃1小時;

燒熱易潔鑊落油,滾油爆薑片後撈起落魚煎,

煎魚時一定唔可以反魚,
必須煎好一面先反轉,

咁就會金黃色啦!




 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!