2012年3月1日 星期四

鹽焗雞髀!

我煮餸通常會用好普通嘅材料,

全部都係家常便飯;

但只是花少少心思,

轉轉唔同烹調嘅方法,

咁就變咗唔同款式嘅餸菜o架啦!

所以同事和朋友仔都幾鐘意睇我個blog,

佢哋話因為我煮得簡單,

好多時候打開自己屋企個廚櫃,

就搵齊哂所有調味料,

方便易做喎!

嘻嘻,

其實係我想用最慳錢嘅方法,

去煮啱家人口味嘅餸菜咋,

重要係我家有兩位大食兒,

唔慳唔得呀!








材料: 雞髀4隻

醃料: 鹽焗雞粉一包、紹酒1茶匙

做法: 雞髀解凍後,用刀輕界雞髀肉幾刀(更入味),

用醃料搽勻雞髀醃半日;預熱焗爐200度15分鐘,

用上火焗雞髀冇皮果面20分鐘,抹乾雞髀上的水份,

反轉焗有雞皮面15-20分鐘至金黃色便成。

(雞髀越乾身,焗出嚟嘅雞皮越脆呀!)


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!