2012年2月25日 星期六

有辣有唔辣~豬肉乾!



哈哈,

今日冇嘢做,

玩吓豬肉乾先得!

點解冇端端玩豬肉乾???

因為最近校長買咗美X香嘅豬肉乾請我哋食,

一磅要成百幾蚊,

好貴啊!

不如試吓自己整,

起碼平好多嘛!




整到最後果塊黑椒豬肉乾,係最靚嘅一塊呀!

呢塊係第一塊出爐嘅蜜汁豬肉乾,

失敗咗,

又乾又散,

不過大小魔怪一樣搶住食,

仲話唔錯唔錯添!

嘻嘻,

算成功啦!

(今次唔夠甜味,下次要加多少少糖先得!)



材料: 600g豬肉碎(半肥瘦)、蜜糖3-4湯匙、黑椒和花椒粉各1茶匙

醃料: 魚露2.5湯匙、豉油和老抽各1湯匙、糖100g、紹酒2湯匙

做法: 把豬肉碎和醃料混合,用手攪到豬肉起膠;

把豬肉分成兩份,另一份加入黑椒和花椒粉攪勻;

舖好錫紙放入1/4豬肉碎,加1張牛油紙係面,

用木棒壓平肉碎,預熱焗爐200度(上火),

放入焗爐焗15分鐘,搽上蜜糖,焗多3-4分鐘,

反轉焗另一面焗15分鐘,搽上蜜糖,焗多3-4分鐘便成。

呢度我做咗2塊蜜汁和2塊黑椒豬肉乾呀!


~焗豬肉乾時,肉乾會出汁,用廚紙索乾就得;

~要注意家用焗爐溫度各異,以免焗得太燶和乾;

~待涼後可存放入雪櫃,食時用焗爐焗熱食就very good啦!


 
 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!