2012年2月20日 星期一

蜜汁豬肩肉!


依家睇政府醫生都幾煩,

要晨早打電話去預約o架!

不過次次打去都話full booking,

惟有每隔30分鐘再打,

睇吓有冇人cancel booking啦!

唉!

我點知公務員家屬係唔使俾錢啫,

人哋十幾年冇去睇過嘛,

又俾人罵咗一餐!

嗚嗚,

下次叫我都唔去睇呀!






材料: 豬肩肉

醃料: 李錦記叉燒醬2湯匙、李錦記海鮮醬1湯匙、豉油1湯匙、


老抽半湯匙、糖1茶匙、紹酒1茶匙

調味: 蜜糖2湯匙

做法: 豬肩肉切開幾件,用醃料醃半天或隔夜;


預熱焗爐220度15分鐘,用上火焗40分鐘左右,

平均每面焗20分鐘,取出叉燒搽蜜糖焗多5-8分鐘。

用豬肩肉焗叉燒真係超正呀!

唔太肥,D肉又爽口,

唔怪得大小魔怪輪流入廚房添飯啦!

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!