2012年2月15日 星期三

沙薑雞腳!

好鐘意星期日晚睇May姐有請

次次睇到我口水都流哂o架!

尤其呢集請咗黃淑儀嚟整~梅子鴨,

真係超想食呀,

有機會一定要試整呢!

今日我整嘅係沙薑雞腳,

大魔怪一見到已經話好想食啦!

得,亞仔話想食,

亞媽我一定整o架!








材料: 雞腳1磅、薑3-4片

浸雞腳料: 雞粉3湯匙、沙薑粉1湯匙、胡椒粉和鹽各1茶匙

調味: 沙薑粉1湯匙、胡椒粉1茶匙和麻油2茶匙

做法: 雞腳解凍後去腳甲後出水,沖沖水後備用;

燒熱一大鍋水,加入煲雞腳料、薑片和雞腳煲1小時;

撈起雞腳後加入調味撈勻,襯熱食呀!



 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!