2012年2月11日 星期六

元朗長來食坊~重慶辣雞煲!


 
昨日係我同老公結婚19週年紀念,

我哋約埋姑奶一齊食飯。

食咩???

就係我想食好耐嘅辣雞煲啦!

由於我仲咳咳哋,

所以揀咗少少辣嘅重慶香辣雞啦!

(辣:分小、中和大辣)
原來少少辣都係辣o架,

一定要叫定支冰凍啤酒和汽水呀!


咪睇呢個煲好似好少咁,

初初我哋都懷疑有冇一隻雞嘅份量,

點知我哋3個人食到最尾個煲都仲有雞,

就知道佢好足料,

又夠哂惹味,

好辣嘅朋友一定要嚟試吓;

位置係元朗屏樂徑近水邊圍村呀!

提提大家,

呢間舖頭都幾多人食,

仲擺到成條街都係枱,

想搵個好位就要早D嚟啦!






 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!