2012年1月22日 星期日

朱家團年飯!


今日係年廿九即係大除夕晚,

成朝都好忙碌啊!

我忙於炮製朱家團年飯,

母親大人和妹妹一家3口都會嚟我家齊齊團年,

今年還多咗祈祈BB參與呢!

9餸1湯,白飯任裝,

開飯啦!


鮑魚海參冬菇蠔豉髮菜炆鴨腳

白切雞

干燒蝦碌

西芹腰果炒雞丁

XO醬西蘭花炒帶子

自製燒排骨

肴肉
清蒸桂花魚
 

蓮藕鱆魚綠豆馬蹄排骨湯
 

(附上11個半月嘅祈祈BB近照)
 
 

 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!