2012年1月21日 星期六

酸甜京都豬扒!



今日係年廿八洗邋遢,

我、老公和工人姐姐合力大掃除,

每人負責清潔一部份,

咁就唔使咁辛苦啦!

我負責將D烹飪書和物資用個膠箱裝起,

咪睇咁少嘢,

其實係我個廚櫃已經爆滿,

要搵地方安置佢哋,

仲有一箱出前一丁添!


 


 
材料: 黑豚豬扒5塊、三色椒半個、洋蔥半個、蛋一隻、蒜蓉

調味: 家樂牌鮮露1湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙

自製酸甜汁: 鎮江醋和大紅浙醋各3茶匙、茄汁1茶匙、老抽半茶匙、

鹽半茶匙、糖4茶匙、蜜糖1茶匙、粟粉2茶匙和2湯匙水

做法: 黑豚豬扒切大塊,用醃料醃1小時;三色椒和洋蔥切絲;

燒熱油鑊,將黑豚豬扒沾上蛋液和粟粉,炸至金黃色後盛起;

燒熱油鑊爆香蒜蓉炒洋蔥和三色椒,加酸甜汁煮滾,

將黑豚豬扒回鑊快炒便成。

 
 
 
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!