2012年1月16日 星期一

我的寶貝~炸腰果!

 
話就話要食得健康,

但鐘意食腰果嘅朋友,

一定覺得用油炸嘅腰果特別香口;

係新年期間,

用佢嚟招呼朋友就最啱啦!

簡直係送酒佳品呀!

炸腰果亦都係大小魔怪嘅至愛之一,

我要搵個安全的地方,

收埋我嘅寶貝先得!

妳哋估我收埋咗係邊度呢???

 
材料: 腰果一斤、鹽

做法: 燒熱水加1茶匙鹽,將腰果出水1-2分鐘後瀝乾水份,

用廚紙抹乾;開細火倒入半鑊油,襯凍油放入腰果,

油滾後要用鑊鏟不停翻轉腰果,直至腰果炸至淺金黃色,

最後轉大火炸多10-15秒,即撈起腰果待涼加少許鹽入樽。
 

 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!