2012年1月15日 星期日

生日會&團年飯!


今日好忙呀,

連走幾場;

首先係同blog友飲茶,

Lonely送咗個財神俾我哋,

而好子就每人送咗一盒自製年糕俾我哋呀!

跟著就係參加Callia 4歲生日會,

祝Callia 生日快樂呀!






開完生日會,

趕入沙田同母親大人食團年飯,

仲早呀,

梗係打番幾圈麻雀啦!

嘻嘻,

我一坐落嚟就食舖小三元,

勁呀!

出街食飯就係咁o架啦!

又逼又唔好食,

仲好貴添!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!