2012年1月11日 星期三

蘭花鳳翼!


係呢個咩嘢都貴嘅時代,

做家庭主婦就最頭痛啦!

又要慳家,

又要家人食得飽肚,

真係要花D心思o架!

點慳法???

我係每次買雞翼都留起幾隻,

儲儲埋埋10隻左右就可以煮一餐餸o架啦!

加埋西蘭花墊底,

大大碟,

都可以上得吓枱o架!

我仲改咗個好令令嘅名添~蘭花鳳翼!

 
 
 

 
材料: 雞翼10隻、西蘭花2個、蒜蓉、紹酒

醃料: 蠔油、豉油、老抽、糖、麻油、粟粉和紹酒

做法: 雞翼解凍後,切開一半,用醃料醃1小時;

西蘭花用鹽出水後浸冰水過冷河備用;

燒熱易潔鑊落油加雞翼煎煎兩面,

加入餘下汁料和大半碗水煮至收汁;

另燒熱鑊落油爆香蒜蓉,加西蘭花快炒贊酒,

落少許鹽調味和少半碗水,加蓋焗1-2分鐘左右盛起,

將雞翼舖在西蘭花面便成。

 

 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!