2012年1月27日 星期五

2012中國惠州探親!

 
雖然今年返惠州又濕又凍,

不過係家鄉親人熱情招待下,

我哋個個都感覺到好溫暖啊!

尤其係大魔怪,

佢超鐘意食走地雞,

日日都有兩大碟雞食,

食得好滿足啊!

至於童心未泯的我,

都要放下煙花玩下啦! 


家鄉的餸菜雖然唔係名貴菜式,

不過樣樣都係自家種我菜和養的雞,

特別好味道呀!

以下是初三的晚餐:

以下是初四的午餐:


我哋返香港前,

堂弟仲放炮仗添!

好有新年氣氛呀!

 
 

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!