2012年1月2日 星期一

2011中國肇慶之旅~第一天(12月29日)

今次我哋13位教職員齊齊出去玩,

唔使做嘢齋玩,

好正o架!

我哋坐8點船去佛山高明港,
全程3個半鐘頭,

去到已經係食午餐嘅時候啦!
 

眼腫腫唔夠瞓添,

都係載番副太陽眼鏡先得!

第一個景點~八卦村,

裡面有好多祖堂、書齋等。

 行過鴻運臺,

正財橫財係咁來,

記得順時針行3個圈,

逆時針行3個圈呀!

Yeah!

再去摸摸靈氣石狗和飲進士井水(齋睇),

仲唔發過豬頭!

百斤柴我就抬唔起啦,

五十斤話咁易啦!
 



擔完柴就自費50人仔坐船遊七星岩啦!

坐咗唔夠40分鐘,

俾人搵笨添!


跟住五點幾就食晚餐啦!

咪話喎,

D餸都唔錯喎!

食完飯就返酒店啦~聞名已久嘅奧威斯酒店,

個大堂超大,

個房超正,

雙人牀超闊,

每張牀超過5尺呀!

我哋間房3個人住,

3個傻婆入到房好鬼開心,

係房裡面氹氹轉咁參觀,

打開哂人哋D櫃,

最正係個廁所裡面有多2部電視呀!

樣樣都好新奇,

咁玩都玩咗成個鐘頭。


玩完休息咗一陣,

搵導遊哥哥幫忙叫宵夜~泥燴雞,

呢個必食,

因為超超超好味道呀!

食飽飽要瞓覺啦!



 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!