2012年1月1日 星期日

2011澳門之旅~第二天(12月28日)

 
我哋book咗5間酒店房,

分開咗兩層樓,

本來想搵母親大人食早餐,

點知佢上我落,

大家碰不上面,

唯有各自搵食啦!

豆漿、菜肉包加榨菜肉絲麵要$60,

都唔平啊!


食飽飽買咗2個杯麵俾大魔怪和姨甥仔做早餐,

無無聊聊去搵祈祈BB玩呀!


10點左右執好哂D嘢,

checkout兼放低哂埋行理係酒店,

分別坐巴士和的士出碼頭再坐威尼斯人專車入去氹仔行街街,

留咗一個鐘頭左右係威尼斯人,

再行去官也街搵食。



呢餐都算幾平,

平均每人百蚊左右,

仲有雞炖翅食喎,

好味道。

本來想去義記食甜品,

點知越買越貴,

唔抵食所以冇食到呀:

繼續行去大利來食豬扒,

鳴鳴,執咗,冇得食呀;

求求其其搵間食啦,

點知一D都唔好食,

好彩我同大魔怪冇食咋!



跟著行去買蝦醬,

老字號嚟o架,

母親大人仲買咗2條咸魚添!

再去最新開嘅Galaxy參觀參觀(賭場)呀!

最後返酒店攞番哂D行李,

搭6點半船返香港啦!


 
 

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!