2012年1月1日 星期日

2011澳門之旅~第一天(12月27日)

 

今年澳門之旅,

我哋一行十一人,

一早到達上環港澳碼頭,

去咗一間服務態度差但食物味道唔錯嘅餐廳食早餐,

坐船出發啦!

今次係祈祈BB第一次出遠門,

好大陣象呢!

落咗船,

第一時間係餵祈祈BB食粥粥先;

然後我哋分3架的士去呢度食午餐!



食半飽後,

一路行街街一路再搵食呀!

 
5個豬扒包、5杯果汁和5盒咀香園蛋卷係買旅行社酒店船票套票送。

跟住我哋就去買定手信,

唔係輸咗錢冇得買就唔好啦!

行手信街最好係一路行一路有得試食呀,

超超超飽呢!




食飽飽就去酒店攞房,

休息一陣,

我哋又去酒店餐廳食自助餐!

呢個自助餐都唔太差,

只要加$50就可以由自助早餐轉晚餐啦!


今日不停咁食食食,

要做多D運動先得,

就係去賭場玩下啦,

哈哈!
 
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!