2011年12月26日 星期一

Boxing day!

 

今日係12月26號Boxing day,

大家有冇節目呀???

我哋要出沙田同母親大人佢哋開party,

仲有交換禮物嘅遊戲添;

我呢個靚姨媽送俾祈祈B B 嘅聖誕禮物~靚靚披肩,

令唔令呢???

依家祈祈BB有10個月大啦!


開party梗係要有蛋糕啦!

有我整嘅藍莓芝士蛋糕和姐姐帶嚟嘅蛋糕添!

唔少得就係pizza外買,

最最最重要係母親大人親手煲嘅靚湯水啦!




開心大抽獎,

人人有份,

永不落空呀,

以下4份係我哋抽到嘅禮物呀!


 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!