2011年12月21日 星期三

學校聯歡會兼冬至晚餐!


終於到了今年最後一日返學的日子,

小朋友聖誕慶祝會過後,

輪到我哋老師慶祝啦!

今年我哋又有交換禮物,

呢D就係我得到嘅禮物,

份份都啱哂我心水呢!

至於噚晚整嘅芝士蛋糕,

今朝加咗D新鮮藍莓做圍邊,

係咪好靚呢???

 
 
到咗夜晚,

我哋老師們又齊齊出去食冬至晚餐,

又係佢~元朗正記菜館!

呢度D小菜真係超好味,

樣樣都係賣飛佛呀!

食剩咗一大盒椒鹽魷魚,

又做咗大小魔怪嘅消夜啦!
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!