2011年12月20日 星期二

聖誕快樂~藍莓芝士蛋糕!

 

Last day,last day啦!

返埋聽日慶祝會,

我可以放12日聖誕假,

諗起都興奮呀!

同事話想食芝士蛋糕喎,

見佢哋咁想食,

好啦整俾妳哋食啦!

拔,

我唔記得睇爐火,

攪到個蛋糕面燶咗添,

快D揾藍莓醬遮住佢先得!

睇落都唔係好燶啫!

(自欺欺人呀!)

後面果幾張係學生送俾我嘅聖誕咭嚟o架!



藍莓芝士蛋糕

材料: 忌廉芝士250g、忌廉200g、鮮奶200g、糖3湯匙、牛油30g、
麥維他消化餅10塊、2隻蛋、麵粉2湯匙、檸檬汁半湯匙和粒粒藍莓醬

做法: 將麥維他消化餅搓碎,加入已叮溶嘅牛油,放入餅模內壓平後,
入雪櫃雪一陣;將蛋打勻好備用;忌廉芝士放於室溫一小時,
用叉搓散忌廉芝士,順序加糖、蛋液、牛奶和忌廉打勻;
將麵粉過篩後和檸檬汁加入芝士粉漿內攪勻;

預熱焗爐170度15分鐘,並加水入焗盆;

將芝士粉漿過篩2次後倒入蛋糕模內,輕輕"凳"佢幾下,
等D氣泡浮面後,用牙籤刺穿D泡泡,用鍚紙包好蛋糕模底,
座在水焗盆中用上下火焗45分鐘,最後20分鐘轉上火焗蛋糕面,
小心睇住爐火,以免焗燶和焗爆面,取出蛋糕後待涼後,

在芝士蛋糕面塗上粒粒藍莓果醬,
放入雪櫃雪隔夜。
 


 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!