2011年11月6日 星期日

蠔油花雕雞!


大家去咗投票未呀???

今次冇我份啦,

因為我區區議員自動當選呀!


大家記得投一個真正為港人做事的人,

而不是一班教壞細路的議員呀!


 


材料: 雞扒3塊、薑絲、蔥絲
 


醃料: 鹽1.5茶匙和紹酒2湯匙

調味: 蠔油1湯匙、豉油、糖和粟粉各1茶匙

做法: 將雞清洗後,用鹽和紹酒搽勻雞醃半天;

將雞隔水蒸20分鐘焗5分鐘後取出,待涼斬件盛起,

將蒸雞汁5湯匙、調味和薑絲煮滾後,

把煮雞汁淋在雞面上, 最後舖上蔥花便成。  

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!