2011年10月23日 星期日

收獲!


今次返中國布吉屋企時,

發覺屋企大門和鐵閘竟然冇鎖,

我和老公已經覺得好奇怪,

唔通上次返嚟冇鎖門就走人???
(不過老公話肯定唔會囉!)
另外廚房近鎖位置玻璃門離奇穿了一個大洞,

塊爛玻璃放係洗衣機面,

但又唔覺屋企有人入過嚟嘅痕跡,

(可能我屋企冇咩值錢嘢俾人偷掛???)

真係超奇怪呀!

下次返去要整門整防盜先得!

今次返中國,

我哋去書局買咗3本書,

仲有帶咗隻新鮮走地文昌雞返嚟呀!
 
 
 
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!