2011年10月28日 星期五

鹽酥雞!

 
朋友仔成日話我鐘意食炸嘢,

係o架!

間唔中放縱吓自己,

舒緩壓力嘛!

但係,

我又好似冇咩壓力喎!

嘻嘻!



 

材料: 雞髀肉3塊、蕃薯粉、椒鹽

醃料: 魚露2湯匙、老抽半湯匙、紹酒半湯匙、五香粉2茶匙和糖1茶匙

做法: 雞髀肉連皮切成塊狀,用醃料醃1小時;


沾上蕃薯粉後落油鑊炸至熟,用廚紙索油後灑上椒鹽便成。

(想更脆口就記得要食前番炸多1次啦!)


  
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!