2011年10月27日 星期四

韓式牛柳炒洋蔥!

 
明天我校有哈囉喂活動,

今日我攞咗頂女巫帽出嚟,

俾定D小朋友睇,

等佢哋明天冇咁驚嚇呀!

多口問問小朋友我扮咩嘢造型???

細嘅小朋友梗係唔識答啦!

大嘅小朋友又梗係唔會答啦!

最後我同小朋友話:

我係扮靚女呀!


 (個個笑到反哂眼呀!)





 


材料: 牛柳肉、洋蔥

醃料: 韓式燒汁3湯匙、蒜蓉

做法: 將牛柳肉切片,加醃料和蒜蓉醃1小時;洋蔥切絲;

燒熱鑊加少許油爆香蒜蓉炒熟洋蔥後盛起;

再落少許油炒牛柳肉至7成熟,加洋蔥快炒多十數下便成。

呢個韓式燒汁甜甜哋,又簡單易做,用嚟醃肉都唔錯啊!

啱哂我呢個懶人呀!
 

 
 
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!