2011年10月18日 星期二

魚肉豆腐生菜煲!

到了10月中啦!

呢排天氣開始涼涼哋,

早上返工好舒服呀!

我咁鐘意秋天,

就係因為有我鐘意食嘅煲仔餸囉!
 
 
 
 

材料: 豆腐一磚、魚肉半斤、生菜3棵、雞湯3碗和薑片

醬料: 豉油、胡椒粉和麻油

 

做法: 將2碗水、3碗雞湯和薑片放入煲內煮滾,

加魚肉和豆腐煮至翻滾後落生菜,滾多2分鐘便成;

食魚肉時可點自製醬料。

(可隨個人口味加鹽調味。)



 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!