2011年9月29日 星期四

尖沙咀The One 東海海都酒家~大閘蟹宴!

 

今朝仲係8號風球時,

都幾驚今日嘅約會會取消;

好彩到咗下午後,

風球落咗,

天氣開始冇落雨,

咁我哋又可以出街玩啦!

今次出席有lonely+囡囡、mei、sand sand、好子和我,

齊齊去尖沙咀The One 東海海都酒家食大閘蟹呀!

今餐俾我想像中好食呀!

值錢又唔貴,

6個人食咗$1880咋!



好多謝好子整咗個好好味道嘅生日蛋糕俾我呀!

大家食過都讚不絕口呀!
 
 

 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!