2011年9月4日 星期日

慶生的第二炮~生日宴之金百利酒家!

 

祈祈BB最近唔舒服,

感冒流鼻水,

仲有D咳咳添,

大家都唔想去咁遠,

所以近近哋揀咗火炭金百利酒家,

為我慶生呀!

一圍全包宴、有K唱、有麻雀耍樂,

都係$2388,

唔知係咪大家細食咗,

竟然食唔哂D嘢,

我哋打包咗4盒返屋企呀!

大家都好欣賞我整嘅藍莓芝士蛋糕,

個個話俾滿分添!

姐姐仲帶咗D雪糕月餅請我哋做飯後甜品呀!

呢張就係病病嘅祈祈啦!
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!