2011年9月3日 星期六

鮑汁花生炆雞腳!

upgrade咗之後,

亞虎將我D旅遊網誌完全隱藏咗,

e-mail咗幾次叫佢哋跟進都已經幾個星期,

次次都話跟進緊喎;

唉!

都係要自己再編輯過D網誌先出番嚟,

咁又用咗我半日時間啦!



材料: 2磅急凍雞腳、花生($5)、蒜蓉、薑片、紹酒少許

調味: 美x棧鮑魚汁3湯匙、蠔油1湯匙、豉油和老抽各1茶匙、

糖1茶匙、粟粉1茶匙

做法: 燒熱一鍋水,加鳳爪、薑片和紹酒出水5分鐘,

瀝乾水份去甲備用;花生浸15分鐘後,

加3碗水煲花生1小時15鐘熄火(不用開蓋繼續焗);

用Le-creuset 24cm 湯煲,把調味、花生(連水)和1碗水先
用大火先煲滾後,

加入雞腳轉用小火炆30分鐘,


最好熄火唔好開蓋繼續焗半小時以上。

(如用普通煲,則需要加多3碗水炆鳳爪啦!)




 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!