2011年9月28日 星期三

滑滑蠔油肉碎豆腐!

 
今日打開個亞虎blog,

又加咗D新嘢喎,

就係標題旁邊嘅~我的心情公仔啦!

話時話,

個公仔一D都唔靚,

仲有少少醜樣添!

唔逐個睇都唔知佢想表達咩嘢心情呀!

另外,

click入頁頂~我的設定裡面,

多咗一欄~最近訪客,

咁就睇到邊個blog友仔嚟過探我啦!


 



材料: 百福蒸煮滑豆腐2盒、肉碎$10、蔥粒

醃料: 豉油、老抽、糖、麻油、粟粉和1湯匙水

調味: 蠔油、生抽、老抽、糖、粟粉和半碗水

做法: 肉碎用醃料醃30分鐘;將滑豆腐切粒;

燒熱油鑊爆香肉碎,盡量將肉碎推散開,

加入調味煮滾後,再加豆腐煮至翻滾盛起,

灑上蔥粒便成。



用百福蒸煮滑豆腐煮呢個餸,

真係好滑o架!

好啱大人細路和老人家食呀!


  

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!