2011年9月22日 星期四

紫蘿炒雞柳!

 

今日,同事幫我買咗樽紫薑,

呢樽紫薑都幾啱我口味,

唔太辣、好脆口,

仲唔太酸添!

用嚟炒餸就最啱啦!






材料: 雞扒3塊、紫薑適量、三色椒每樣半個、菠蘿一罐(細)、

薑蓉、蒜蓉和乾蔥蓉、蔥段

醃料: 豉油和老抽各一湯匙、糖和粟粉各1茶匙、麻油和紹酒少許

調味: 菠蘿水半碗、老抽和豉油各少許、糖和鹽半茶匙、

粟粉2茶匙和半碗水

做法: 雞扒解凍後切大件,用醃料醃1小時;三色椒切粒;

燒熱易潔鑊,落少許油爆香薑、蒜和乾蔥蓉,

加入雞件和贊酒,煎至雞件表面熟後盛起;

落少許油,加蒜蓉和三色椒略炒後;

加入雞件和調味煮至收汁,加入菠蘿粒、紫薑和蔥段炒數十下便成。

 
  


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

雀后(添飯)Facebook Fan Page
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!