2011年8月29日 星期一

螞蟻上樹!

今日唔知做咩鬼???

亞虎又唔俾我post相啦!

攪咗好耐先寫到,

激死我啦!

仲有呀,

終於明白要將字體設定為一般,

先可以加入顏色,

再轉大字體,

唔係D字會又大又細,

攪到我頭到暈埋呀!






材料: 豬肉碎$15、蝦米少許、粉絲、蒜蓉、乾蔥蓉、蔥粒
醃料: 豉油1湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、

麻油少許和2湯匙水
調味:蠔油1湯匙、豉油半湯匙、糖少許、豆瓣醬1湯匙和水1碗

做法:豬肉碎用醃料醃半小時;蝦米切碎備用;

粉絲用水浸軟,瀝乾水份備用;

燒熱油鑊爆香蒜蓉、乾蔥蓉和蝦米碎,

加肉碎炒至七成熟及盡量將肉碎炒散,

加調味煮滾,最後加上粉絲炒至乾身盛起,最後灑上蔥粒便成。



今次炒得好乾身,

加埋蝦米碎落去炒,

真係惹味好多o架!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!